• ساعت : ۱۹:۴۹:۱
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ 
  • تعداد بازدید : 251
  • کد خبر : ۳۵۰۰
امضای تفاهم نامه همكاری فی مابین پژوهشكده گل و گیاهان زینتی و شهرداری نیم ور و بازدید از دستاوردهای پژوهشی با حضور شهردار و اعضای شورای شهر نیم ور
در تاریخ 4تیر ماه 1399تفاهم نامه همکاری فی مابین پژوهشکده گل و گیاهان زینتی و شهرداری شهر نیم ور با حضور شهردار و اعضای محترم شورای شهر نیم ور امضا گردید.

در تاریخ 4تیر ماه 1399تفاهم نامه همکاری فی مابین پژوهشکده گل و گیاهان زینتی و شهرداری شهر نیم ور با حضور شهردار و اعضای محترم شورای شهر نیم ور امضا گردید. در این تفاهم نامه بهره برداری از کلیه دستاوردهای پژوهشکده گل و گیاهان زینتی در جهت پیشبرد امور فضای سبز شهری در شهر نیم ور مورد تاکید قرار گرفت. در این تفاهم نامه به استفاده از گیاهان کم آب بر و مقاوم به خشکی در جهت مقابله با کم آبی منطقه و استفاده در فضای سبز شهری مورد توجه قرار گرفت و پژوهشکده گل و گیاهان زینتی آمادگی خود را جهت اجرای طرحهای الگویی در فضای سبز این شهر اعلام داشت که بتوان آنرا برای تمام نقاط کشور که شرایط مشابه دارند، باکمی تغییرات مورد لزوم اجرا نمود. همچنین پروژه های دردست اجرا و دستاوردهای پژوهشکده مورد بازدید جمع حاضر قرار گرفت و موجبات نشست آتی جهت مشارکت در تولید با تولید کنندگان این شهر شد.

 

تهیه کننده و مسئول خبر: محمد علی خلج، معاون پژوهش، فناوری و انتقال یافته های پژوهشکده گل و گیاهان زینتی

پایان خبر./

   
   

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    5.7.9.0
    V5.7.9.0